فرصت هاي ذهن خلاق خود را از دست ندهيد
در ذهن همگي ي بشر ها مجال هايي وجود داراست طراحي سايت اختصاصي موسوم به مجال طلايي. بسيار اتفاق افتاده كه مقطع متعددي ذهنيت شما غيرفعال ميشود و هر چه كوشش ميكنيد، پيروز به ساختوساز ابتكار نمي گرديد. البته برخي مواقع پيش خواهد آمد كه موضوعات مختلفي در ذهنيت شما مرور مي گردد كه قادر است هر يك از آنان به نيكي، به يك ايده ي مطلوب و شگفت انگيز تبديل گردند. در بازاريابي محتوا همواره با اين مسأله روبرو خواهيد شد. كوشش نمائيد آن را حدس نماييد و در مواقع ضرورت آن را يك كدام از فرآيند بازاريابي خويش در حيث بگيريد تا بعداز آن با خلل مواجه نشويد.
در لحظات طلايي ذهن، به آن اذن دهيد پرواز نمايد و به رفتار وضعيت هاي ديگر بپردازد. در بازاريابي محتوا نياز داريد تا مغز شما پر و بال داده گردد و به نقاط دوردست پرواز نمايد و وضعيت هايي را ببيند كه سايرافراد تا به اكنون قوي به ديدن آن نبوده اند. هنگامي كهاين ذهن ها بي سابقه به ذهنيت شما خطور كرد، به شايسته ترين صورت آنان را ذخيره نمائيد و در آرشيو خويش نگه داريد. چراكه در توليد محتوا، به صورت جدا به آن نياز پيدا خواهيد كرد.
برچسب: